Razvoj vseživljenjskega učenja na Japonskem - ranljive skupine in nekateri podporni ukrepi
dr. Naoko Suzuki

Letošnje prvo petkovo srečanje smo izjemoma organizirali v ponedeljek, 7. marca, kajti gostili smo predavateljico iz Japonske, ki se je v začetku marca mudila v Sloveniji.

Dr. Naoko Suzuki, izredna profesorica in raziskovalka na Centru za izobraževanje odraslih pri Tokushima University, je na tokratnem srečanju govorila o položaju vseživljenjskega učenja na Japonskem z zgodovinske perspektive in z vidika sodobnosti. Predstavila je nekatere primere dobre prakse, ki so jih razvili.

Svojo predstavitev je razdelila v tri sklope:

  • v prvem je govorila o japonski kulturi, vlogi, pomenu ter odnosu do vseživljenjskega učenja in izobraževanja.
  • zgodovini razvoj japonskega izobraževalnega sistema je predstavila v drugem sklopu, v katerem je govorila tudi o vplivu zahodnega sveta na njihovo kulturo in sistem izobraževanja, o različnih tipih šol glede na delitev prebivalstva v razrede oz. sloje) ter o vlogi in vplivu ameriškega izobraževalnega sistema. 
  • v tretjem sklopu je predstavila stanje na področju ranljivih skupin, nekaj primerov iz prakse ter pomen izobraževanja za družbo oz. kot je sama povedala "social education".


 
Izobraževalni dogodki
Načrtovanje in moderiranje procesov na usposabljanjih in spopolnjevanjih
Dobra predstavitev - ključ do uspeha
Iskanje učinkovitih in verodostojnih informacij na spletu
Arhiv dogodkov



Ni verjetno, da bi bilo znanje jutri manj pomembno, kot je danes.
(dr. Zoran Jelenc)
  
© 2003-2019 Andragoški center Slovenije, datum zadnje spremembe: 15.07.2019, 08:36
Računalniška izvedba: Franci Lajovic, Iztok Lapanja, Robert Šmalc, urednica: Neda Ðorđević
Politika zasebnosti