|
Razvoj vseživljenjskega učenja na Japonskem - ranljive skupine in nekateri podporni ukrepi
Letošnje prvo petkovo srečanje smo izjemoma organizirali v ponedeljek, 7. marca, kajti gostili smo predavateljico iz Japonske, ki se je v začetku marca mudila v Sloveniji.
Dr. Naoko Suzuki, izredna profesorica in raziskovalka na Centru za izobraževanje odraslih pri Tokushima University, je na tokratnem srečanju govorila o položaju vseživljenjskega učenja na Japonskem z zgodovinske perspektive in z vidika sodobnosti. Predstavila je nekatere primere dobre prakse, ki so jih razvili.
Svojo predstavitev je razdelila v tri sklope: v prvem je govorila o japonski kulturi, vlogi, pomenu ter odnosu do vseživljenjskega učenja in izobraževanja. zgodovini razvoj japonskega izobraževalnega sistema je predstavila v drugem sklopu, v katerem je govorila tudi o vplivu zahodnega sveta na njihovo kulturo in sistem izobraževanja, o različnih tipih šol glede na delitev prebivalstva v razrede oz. sloje) ter o vlogi in vplivu ameriškega izobraževalnega sistema. v tretjem sklopu je predstavila stanje na področju ranljivih skupin, nekaj primerov iz prakse ter pomen izobraževanja za družbo oz. kot je sama povedala "social education".
|
 |