PRIZNAVANJE NEFORMALNEGA IN PRILOŽNOSTNEGA UČENJA – REZULTATI RAZISKAVE


Marko Radovan, 2011

Izdajatelj in kraj izdaje: Andragoška spoznanja, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Ljubljana
Vrsta gradiva: strokovni članek

Recognition of non-formal and informal learning is one of the priorities of the educational systems in the European Union. As is evident from the literature review and research results, a great deal has been done in the legislative field, but educational institutions need more guidance on procedures for evaluating non-formal and informal learning. The paper also presents the results of the »Lifelong Learning 2010 (LLL2010)« project, dealing with the issues related to this topic.

Priznavanje neformalnega in priložnostnega učenja je ena od prednostnih nalog razvoja izobraževalnih sistemov v Evropski uniji. Kot je razvidno iz pregleda literature in rezultatov raziskav, je bilo veliko narejeno na zakonodajnem področju, izobraževalne institucije pa pogrešajo predvsem več navodil glede postopkov vrednotenja neformalnega in priložnostnega učenja. V članku tudi predstavljamo rezultate projekta »Vseživljenjsko učenje 2010 (LLL2010)«, ki zadevajo vprašanja, povezana s to tematiko.


Za ogled publikacije kliknite tukaj.



 
Izobraževalni dogodki
Načrtovanje in moderiranje procesov na usposabljanjih in spopolnjevanjih
Dobra predstavitev - ključ do uspeha
Iskanje učinkovitih in verodostojnih informacij na spletu
Arhiv dogodkov



Prvi korak pri iskanju znanja je tišina, drugi poslušanje, tretji pomnjenje, četrti vaja in peti – učenje drugih.
(Solomon Ibn Gabirol)
  
© 2003-2022 Andragoški center Slovenije, datum zadnje spremembe: 06.01.2022, 13:38
Računalniška izvedba: Franci Lajovic, Iztok Lapanja, Robert Šmalc, urednica: Neda Ðorđević
Politika zasebnosti