REZULTATI RAZISKAVE O FLUKTUACIJI USPOSOBLJENIH VODIJ IN SVETOVALCEV OZ. MENTORJEV PRI ORGANIZIRANEM SAMOSTOJNEM UČENJU

Študija št. 5



Jasmina Orešnik Cunja, dr. Tanja Možina, 2014

Izdajatelj in kraj izdaje: Andragoški center Slovenije, Ljubljana
Vrsta gradiva: Raziskovalna študija

V tej separatni študiji obravnavamo fluktuacijo usposobljenih vodij in svetovalcev oz. mentorjev pri organiziranem samostojnem učenju in razloge za fluktuacijo. Iskali smo odgovore na naslednja raziskovalna vprašanja:
  • Ali imamo za izvajanje organiziranega samostojnega učenja dovolj usposobljenih vodij in svetovalcev oz. mentorjev?
  • Kolikšen je obseg fluktuacije med usposobljenimi vodji in svetovalci oz. mentorji pri organiziranem samostojnem učenju – ali je v  pričakovanem obsegu, je večji ali manjši?
  • Kateri so najpogostejši vzroki za fluktuacijo med usposobljenimi vodji in svetovalci oz. mentorji pri organiziranem samostojnem učenju?
  • Kako lahko vplivamo na zmanjšanje fluktuacije z odpravljanjem tistih vzrokov za fluktuacijo, na katere lahko vplivamo?
  • Na kolikšen delež fluktuacije lahko v prihodnje računamo in zato pravočasno načrtujemo in izpeljujemo usposabljanje novih vodij in svetovalcev oz. mentorjev, da ne bi prihajalo do motenj pri izvajanju organiziranega samostojnega učenja?


Za ogled publikacije kliknite tukaj.



 
Izobraževalni dogodki
Načrtovanje in moderiranje procesov na usposabljanjih in spopolnjevanjih
Dobra predstavitev - ključ do uspeha
Iskanje učinkovitih in verodostojnih informacij na spletu
Arhiv dogodkov



Prvi korak pri iskanju znanja je tišina, drugi poslušanje, tretji pomnjenje, četrti vaja in peti – učenje drugih.
(Solomon Ibn Gabirol)
  
© 2003-2019 Andragoški center Slovenije, datum zadnje spremembe: 15.07.2019, 08:36
Računalniška izvedba: Franci Lajovic, Iztok Lapanja, Robert Šmalc, urednica: Neda Ðorđević
Politika zasebnosti