KAZALNIKI O IZOBRAŽEVANJU


OECD, 2014

Izdajatelj in kraj izdaje: OECD, Pariz
Vrsta gradiva: Poročilo

Na spletni strani OECD redno objavljajo sporočila z naslovom Education Indicators in Focus, ki na štirih straneh opisujejo mednarodni kontekst najbolj perečih vprašanj v izobraževalni politiki in praksi. Novembra 2014 so v 26. številki predstavili vključevanje odraslih v programe vseživljenjskega izobraževanja in učenja (Learning begets learning: adult participation in lifelong education):
  • Na Danskem, Finskem, Nizozemskem in Švedskem je več kot 60 % odraslih vključenih v programe izobraževanja in učenja za odrasle; v Italiji, Rusiji in na Slovaškem le tretjina ali manj.
  • Višje kot so odrasli izobraženi, bolj verjetno bodo nadaljevali izobraževanje in učenje za odrasle: okrog 70 % odraslih s terciarno izobrazbo v primerjavi s 27 % odraslih, ki niso zaključili srednje šole, se je udeležilo izobraževanja in učenja za odrasle.
  • Zaposleni odrasli se bolj verjetno vključujejo v programe izobraževanja in učenja: v polovici držav je razlika v stopnji vključenosti med zaposlenimi in nezaposlenimi več kot 15 odstotnih točk.
  • Motivacija je pomemben dejavnik vključevanja v programe izobraževanja in učenja za odrasle: v državah, v katerih je znaten delež odraslih izrazil željo po dodatnem izobraževanju, so najvišje tudi stopnje vključenosti.


Za ogled publikacije kliknite tukaj.



 
Izobraževalni dogodki
Načrtovanje in moderiranje procesov na usposabljanjih in spopolnjevanjih
Dobra predstavitev - ključ do uspeha
Iskanje učinkovitih in verodostojnih informacij na spletu
Arhiv dogodkov



Samoučenje je, trdno verjamem, edino resnično učenje.
(Isaac Asimov)
  
© 2003-2021 Andragoški center Slovenije, datum zadnje spremembe: 21.06.2021, 10:28
Računalniška izvedba: Franci Lajovic, Iztok Lapanja, Robert Šmalc, urednica: Neda Ðorđević
Politika zasebnosti