UČENJE IN IZOBRAŽEVANJE V SKUPNOSTI: VLOGE ŠOLE IN SKUPNOSTNIH ORGANIZACIJ


Marko Radovan, Marek Koscielniak, ur., 2015

Izdajatelj in kraj izdaje: Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta, Ljubljana
Vrsta gradiva: prispevki

Delo je rezultat sodelovanja med raziskovalci Jagelonske univerze v Krakovu in Univerze v Ljubljani. Avtorji se osredotočajo na skupnost ter vlogo učenja in izobraževanja pri razvoju inkluzivne skupnosti. »Taka skupnost predstavlja politike in prakse, ki naj bi krepile tako individualni življenjski razvoj kot tudi razvoj družin, sosesk, skupnosti in institucij.«
 
Opozarjajo na pomembnost izobraževanja in učenja odraslih v skupnosti tako za osebni razvoj kot tudi za skupnost. Med avtorji prispevkov so Sabina Jelenc Krašovec, Borut Mikulec, Petra Gregorčič Mrvar, Jana Kalin, Marijanca Ajša Vižintin, Barbara Šteh, Monika Govekar Okoliš in Nives Ličen.
 
Knjigo sestavljajo trije deli, od katerih se prvi nanaša na teoretične osnove za razumevanje učenja skupnosti, drugi del predstavlja problematiko šole in njeno vlogo v skupnosti, tretji pa prikazuje nekatere praktične primere učenja skupnosti v Sloveniji in na Poljskem.


Za ogled publikacije kliknite tukaj.



 
Izobraževalni dogodki
Načrtovanje in moderiranje procesov na usposabljanjih in spopolnjevanjih
Dobra predstavitev - ključ do uspeha
Iskanje učinkovitih in verodostojnih informacij na spletu
Arhiv dogodkov



Samoučenje je, trdno verjamem, edino resnično učenje.
(Isaac Asimov)
  
© 2003-2022 Andragoški center Slovenije, datum zadnje spremembe: 06.01.2022, 13:38
Računalniška izvedba: Franci Lajovic, Iztok Lapanja, Robert Šmalc, urednica: Neda Ðorđević
Politika zasebnosti