IZKUŠNJE Z IZOBRAŽEVANJEM ODRASLIH NA DALJAVO V ČASU PANDEMIJE


Dr. Tanja Možina, dr. Marko Radovan, Sonja Klemenčič, 2020

Izdajatelj in kraj izdaje: Andragoški center Slovenije, Ljubljana
Vrsta gradiva: Raziskovalna študija

Pandemija COVID-19 je zarezala v vse pore družbenega in osebnega življenja, močno tudi na področje izobraževanja. Po prvih odzivih, ko so bile v strahu pred širjenjem virusa mnoge dejavnosti, tudi izobraževanje, preprosto prekinjene, je prevladalo spoznanje, da je bila to zgolj začasna rešitev, s katero ni mogoče nadaljevati v nedogled, pač pa je treba razmisliti o možnostih drugačnega načina izpeljevanja teh dejavnosti. V izobraževanju je bila sprejeta odločitev, da se izobraževanje izpelje kot izobraževanje na daljavo. Pri tem pa smo se soočili s številnimi neznankami, o katerih je bilo v letošnjem letu že veliko govora.
 
V prvem obdobju po uvedbi splošne karantene za prebivalce vse organizacije za izobraževanje odraslih niso takoj začele z izvajanjem izobraževanja na daljavo. Po začetnih težavah in iskanju rešitev so postopoma začele z izvajanjem izobraževanja, morebiti ne prav v vseh izobraževalnih programih in ne za vse udeležence, a vendarle z velikim strokovnim vložkom in prizadevnostjo, da tudi odraslim omogočijo nadaljevanje začetega izobraževanja.

Na Andragoškem centru Slovenije smo izvajalcem izobraževanja odraslih v času pandemije nudili strokovno podporo s pomočjo strokovnih priporočil, ki so bila pripravljena za različna področja izobraževanja odraslih.

Za ogled publikacije kliknite tukaj.


Izobraževalna dejavnost ACS, datum izpisa: 19.01.2022, 18:42:07