BRANJE ZA ZNANJE IN BRANJE ZA ZABAVO

Priročnik za spodbujanje družinske pismenosti



Livija Knaflič, 2009

Izdajatelj in kraj izdaje: Andragoški center Slovenije, Ljubljana

Pričujoči priročnik namenjamo strokovnim sodelavcem v vrtcih in nižjih razredih osnovnih šol ter knjižničarjem v šolskih in splošnih knjižnicah, ki si želijo še poglobiti svoje vedenje o pomenu družinske pismenosti ter so pripravljeni s svojim znanjem in izkušnjami spodbuditi manj vešče ali manj obveščene starše k izvajanju dejavnosti, ki bodo njihovim otrokom približale pismenost. Priročnik je primeren tudi za starše, ki si želijo poglobiti svoje znanje o porajajoči se pismenosti, saj prispevki na razumljiv način opisujejo razvoj otrokovih sposobnosti ter pojasnjujejo smiselnost in učinke različnih dejavnosti, spodbudnih za porajajočo se pismenost.

Raznoliki, sveži in sodobni pristopi bodo lahko številnim staršem pomagali popestriti skupno preživljanje prostega časa ter sočasno razvijati otrokovo porajajočo se pismenost.

Za ogled publikacije kliknite tukaj.



 
Izobraževalni dogodki
Načrtovanje in moderiranje procesov na usposabljanjih in spopolnjevanjih
Dobra predstavitev - ključ do uspeha
Iskanje učinkovitih in verodostojnih informacij na spletu
Arhiv dogodkov



Ni verjetno, da bi bilo znanje jutri manj pomembno, kot je danes.
(dr. Zoran Jelenc)
  
© 2003-2022 Andragoški center Slovenije, datum zadnje spremembe: 06.01.2022, 13:38
Računalniška izvedba: Franci Lajovic, Iztok Lapanja, Robert Šmalc, urednica: Neda Ðorđević
Politika zasebnosti