KLJUČNE KOMPETENCE IZOBRAŽEVALCEV ODRASLIH


B.J. Buiskool, S.D. Broek, J.A. van Lakerveld, G.K. Zarifis, M. Osborne, 2010

Izdajatelj in kraj izdaje: Research voor Beleid, Zoetermeer
Vrsta gradiva: Zaključno poročilo

Strokovni razvoj in izboljšanje kakovosti osebja v izobraževanju odraslih sta bila priznana kot prednostna naloga na evropski ravni. Zaradi raznolikosti na področju izobraževanja odraslih, tako na evropski kot nacionalni ravni, potrebne kompetence za izpolnitev strokovnih nalog na področju izobraževanja odraslih niso vedno prepoznane. V več evropskih državah so kompetenčni profili in standardi za osebje v izobraževanju odraslih že razviti in v uporabi, vendar se njihov obseg uporabe med institucionalnimi in regionalni ravni precej razlikuje.

Zato je Evropska komisija financirala študijo o ključnih kompetencah za osebje v izobraževanju odraslih. Cilj študije je nabor ključnih kompetenc, ki je razpoznaven na evropski ravni, države članice pa ga lahko uporabijo na svojem področju.

Tako je v poglavju 1 predstavljen povzetek ključnih kompetenc strokovnjakov v izobraževanju odraslih. Poglavja od 2 do 6 vsebujejo poročilo o študiji o ključnih kompetencah strokovnjakov v izobraževanju odraslih. Viri in literatura, ki so bili uporabljeni v tej študiji, so zajeti v poglavjih 7 in 8. Zadnje poglavje vsebuje kratek opis izobraževalnih programov in delovnih mest z naborom ključnih kompetenc.


Za ogled publikacije kliknite tukaj.



 
Izobraževalni dogodki
Načrtovanje in moderiranje procesov na usposabljanjih in spopolnjevanjih
Dobra predstavitev - ključ do uspeha
Iskanje učinkovitih in verodostojnih informacij na spletu
Arhiv dogodkov



Učinkovito poučevanje je morda najtežje delo.
(William Glasser)
  
© 2003-2020 Andragoški center Slovenije, datum zadnje spremembe: 25.05.2020, 13:32
Računalniška izvedba: Franci Lajovic, Iztok Lapanja, Robert Šmalc, urednica: Neda Ðorđević
Politika zasebnosti