Promocija in trženje na področju izobraževanja odraslih
Leto nastanka: 2013
Leto prenove: 2016

Udeleženci bodo spoznali elemente marketinškega spleta in specifiko marketinga izobraževalnih storitev ter osnove procesa odločanja odjemalcev v njihovem nakupnem procesu. Znali bodo definirati ciljne skupine in njihove potrebe in definirati ustrezne tržne poti in izbrati strategije promocije.

Spoznali bodo tudi metodo za iskanje novih idej in metodo analiziranja idej pred implementacijo.
 
Ogled programa:

Promocija in trženje na področju izobraževanja odraslih.pdf



 
Iskalnik po programoteki

Po imenu/ključnih besedah




Prijava za zaposlene

Koledar izobraževalnih dogodkov



Vedno sem se pripravljen učiti, čeprav mi ni vedno všeč, da me poučujejo.
(Winston Churchill)
  
© 2003-2018 Andragoški center Slovenije, datum zadnje spremembe: 04.12.2018, 11:37
Računalniška izvedba: Franci Lajovic, Iztok Lapanja, Robert Šmalc, urednica: Neda Đorđević 
Politika zasebnosti