Coaching v izobraževanju odraslih: podpora motivaciji, učenju in razvoju

Coaching v izobraževanju odraslih: podpora motivaciji, učenju in razvoju

Ključni podatki

  • Trajanje: 16 ur

Kontaktna oseba

Milena Zorić Frantar
Milena Zorić Frantar
milena.zoric.frantar@acs.si
01 5842 571

Izvedba po naročilu

Če želite, da organiziramo izvedbo posebej za vašo organizacijo, pošljite povpraševanje.

Pošljite povpraševanje

Opis

V sodobnem izobraževanju odraslih se vloga izobraževalca vse bolj premika od posredovalca znanja k spremljevalcu učnih in razvojnih procesov. Coaching pristopi predstavljajo učinkovito podporo pri spodbujanju notranje motivacije, krepitvi samorefleksije ter razvoju odgovornosti odraslih udeležencev za lastno učenje in doseganje ciljev.

Program je namenjen izobraževalcem odraslih, mentorjem, svetovalcem in drugim strokovnjakom, ki želijo nadgraditi svoje komunikacijske in andragoške kompetence z elementi coaching metodologije ter jih smiselno vključevati v individualne in skupinske učne procese.

Usposabljanje temelji na sodobnih konceptih učenja odraslih, humanističnih in konstruktivističnih pristopih ter izkustvenem učenju. Poudarek je na razumevanju odnosa med motivacijo, učenjem in osebno rastjo ter na praktični uporabi coaching orodij v izobraževalnem kontekstu.

Med usposabljanjem boste:

  • spoznali temeljna načela coaching pristopa in njegovo razliko od poučevanja, mentorstva in svetovanja,
  • razvijali veščine postavljanja razvojno usmerjenih vprašanj in aktivnega poslušanja,
  • pridobili pristope za spodbujanje notranje motivacije ter premagovanje omejujočih prepričanj udeležencev,
  • krepili zmožnost podpore udeležencem pri postavljanju realnih in dosegljivih učnih ciljev,
  • spoznali tehnike za krepitev samozavesti, samoregulacije in prevzemanja odgovornosti za lastno učenje,
  • vadili uporabo coaching pristopov pri ugotavljanju izobraževalnih potreb, načrtovanju učnih procesov in spremljanju napredka,
  • reflektirali lastno vlogo izobraževalca in razvijali bolj partnerski odnos z učečimi se odraslimi.

Program omogoča prenos coaching miselnosti v vsakodnevno izobraževalno prakso ter prispeva k večji učni angažiranosti, trajnejšim učnim učinkom in večji kakovosti odnosov v učnem procesu. Poseben poudarek je namenjen praktičnim vajam, analizi primerov iz prakse in strokovni povratni informaciji.