Andragoški poklici in vloge

Predstavitveni video

VODJA IN MENTOR/MENTORICA ŠTUDIJSKIH KROŽKOV

Kdo sem?

Lahko sem v vlogi vodje ali mentorja oziroma mentorice študijskih krožkov. Kot vodja spodbujam nastajanje študijskih krožkov v lokalnem okolju: proučujem lokalne razmere, potrebe po neformalnem učenju, animiram in koordiniram mentorje in mentorice študijskih krožkov, lahko pa tudi vodim kakšen študijski krožek. 

 

V vlogi mentorja oziroma mentorice študijskega krožka pa animiram ljudi za učenje ob določeni temi, koordiniram delo krožka, spodbujam in usmerjam udeležence študijskega krožka k skupno dogovorjenim izobraževalnim in akcijskim ciljem. 

USPOSOBLJEN/-A SEM ZA:

  • ugotavljanje interesov, zanimanj in potreb posameznikov, ciljnih skupin ter institucij oz. drugih subjektov iz lokalnega okolja po učenju v študijskih krožkih,
  • prevedbo ugotovljenih interesov, zanimanj in potreb po izobraževanju v možen nabor tem študijskih krožkov ter oblikovanje ponudbe,
  • načrtovanje in izpeljavo promocije in animacije udeležencev za vključitev, oblikovanje skupine ter organizacijo dela študijskega krožka – urnik srečanj, prostor, oprema, učni viri idr.,
  • ugotavljanje predhodnega znanja in izkušenj ter interesov udeležencev, vključevanje udeležencev v sooblikovanje izvedbenega načrta izpeljave študijskega krožka,
  • spodbujanje aktivne vloge ter sodelovalnega in odprtega učenja,
  • vodenje in usmerjanje udeležencev k udejanjanju začrtanih izobraževalnih in akcijskih ciljev,
  • svetovanje in mentorstvo udeležencem pri izboru ustreznih učnih virov,
  • motiviranje in vzdrževanje motivacije udeležencev ter svetovanje pri premagovanju ovir,
  • uporabo učinkovitih pristopov in metod za sprotno spremljanje aktivnega sodelovanja udeležencev,
  • končno vrednotenje dosežkov in učinkov dela v študijskem krožku, 
  • načrtovanje in vpeljevanje izboljšav,
  • načrtovanje strokovnega usposabljanja in spopolnjevanja osebja za delo v študijskem krožku,
  • stalni strokovni razvoj za vodenje in mentorstvo študijskih krožkov,
  • izmenjavo dobrih praks ter sodelovanje pri skupnih razvojnih aktivnostih z drugimi vodji in mentorji študijskih krožkov,
  • javne predstavitve strokovnih prispevkov o delovanju in rezultatih študijskih krožkov,
  • poslovno in finančno načrtovanje (delovni načrt, finančni načrti, drugi podobni načrti, povezani s študijskimi krožki ipd.).