Številne usposobljenosti oz. kompetentnosti, ki jih potrebujemo izobraževalci odraslih, izvirajo iz dejstva, da je področje izobraževanja odraslih zelo raznoliko. S pripravo petih izobraževalnih videov (novi bodo nastali v prihodnjem letu) želimo pokazati, kdo izobraževalci odraslih smo in kakšni so naši andragoški poklici in vloge.
Videi so bili premierno predvajani na letošnjem Letnem posvetu o izobraževanju odraslih (17. in 18. oktober) . Dr. Tanja Možina je v okviru prispevka z naslovom »Strokovni razvoj izobraževalcev odraslih« predstavila pet vlog izobraževalcev odraslih, in sicer:
Izobraževalke odraslih podrobno opišejo svojo strokovno vlogo, pripovedujejo o tem, kako so se usposobile ter pojasnijo, kdaj se pri svojem delu počutijo izpolnjeno.
»Največje zadovoljstvo čutim, kadar uspešno pripeljem udeležence do končnega cilja, kljub vsem izzivom, ki se pojavijo na njihovi izobraževalni poti. Prav tako me navdušuje, če lahko kakšnega učitelja ali učiteljico navdušim za novo obliko ali metodo poučevanja. Takšna dejanja me vedno napolnijo s ponosom in mi dajo svež zagon za sprejemanje novih izzivov. Ob takšnih trenutkih si rečem: Vredno je.« Besede Milene Glavan, organizatorice izobraževanja odraslih na Biotehničnem izobraževalnem centru Ljubljana.
Pripravo videov je financiralo Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje, v okviru ACS naloge Posodobitev sistema vstopa v poklic in napredovanje strokovnih delavcev.
Vabljeni k ogledu!