Knjižna polica

Izobraževanje odraslih in svetovanje na daljavo med pandemijo Refleksija in usmeritve za prihodnost

Osnovni podatki

  • Avtor/ji:
    dr. Tanja Možina
  • Kraj in leto izdaje:
    Ljubljana, 2021
  • Izdajatelj:
    Andragoški center Slovenije
  • Vrsta gradiva:
    Raziskovalna oz. evalvacijska poročila, študije, analize
  • Vrsta izdaje:
    Elektronska izdaja, Tiskana izdaja

Opis

V začetku pandemije v letu 2020 smo se srečali z mnogimi vprašanji in imeli bolj malo odgovorov. Pokazala se je potreba po globlji analizi dogajanja pri izvajanju izobraževanja odraslih na daljavo v tem času. Prav ta analiza je osnova za snovanje potrebnih ukrepov v prihodnje.

 

Andragoški center Slovenije je v sodelovanju s sodelavci z Oddelka za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete v Ljubljani že v letu 2020 zasnoval in izpeljal poglobljeno evalvacijo z naslovom Izkušnje z izvajanjem izobraževanja odraslih v času pandemije.

 

Že v tistem času smo pridobili dragocene informacije o tem, kaj se je na področju izobraževanja odraslih dogajalo v prvem obdobju po tem, ko je bila v Sloveniji razglašena pandemija. Takratna analiza nam je bila v pomoč, ko smo snovali in nadgrajevali priporočila ter usmeritve za krepitev kakovosti izobraževanja odraslih na daljavo. Takrat pa je bilo za poglobljene uvide praktikov še prezgodaj. Zaradi različnih omejitev v evalvacijo nismo vključili udeležencev.

 

Na pobudo Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport smo evalvacijo ponovno izpeljali v poletnih mesecih leta 2021. V tokratni evalvaciji, ki smo jo podnaslovili z Refleksija in usmeritve za prihodnost, smo se osredotočili tudi na vprašanja, kako je izvajanje izobraževanja odraslih na daljavo vplivalo na vključenost, uspešnost in kakovost znanja udeležencev.

 

Izide evalvacije predstavljamo v publikaciji, ki je izšla kot 18. zvezek zbirke Študije in raziskave.