Knjižna polica

Prikaz dosežkov in razvojnih izzivov izobraževalne dejavnosti Andragoškega centra Slovenije - Izhodišča za oblikovanje nove zasnove andragoškega spopolnjevanja

Osnovni podatki

  • Avtor/ji:
    mag. Zdenka Birman Forjanič, Neda Đorđević, Sonja Klemenčič, mag. Tanja Vilič Klenovšek, dr. Tanja Možina, Jasmina Orešnik Cunja, Natalija Žalec
  • Kraj in leto izdaje:
    Ljubljana, 2008
  • Izdajatelj:
    Andragoški center Slovenije
  • Vrsta gradiva:
    Raziskovalna oz. evalvacijska poročila, študije, analize
  • Vrsta izdaje:
    Elektronska izdaja

Opis

Študija je bila pripravljena v sklopu naloge Prenova koncepta andragoškega usposabljanja. Z njo so ustvarjalci želeli ugotoviti, kako se je doslej razvijala izobraževalna dejavnost nas ACS, še posebno, kateri so temeljni izzivi za njen prihodnji razvoj. Sestavljena je iz več delov. V začetnem delu so se ukvarjali z vprašanjem, kdo sploh so izobraževalci odraslih, koliko jih je, kakšna je njihova sestava, kakšne kompetence morajo imeti osebje v izobraževanju odraslih. Osrednji del naloge je analiza izobraževalne ponudbe ACS v obdobju od 1992 do 2007, v drugem delu pa so predstavljeni izidi anketiranja med izobraževalci odraslih o njihovem zavodovljstvu s spopolnjevanjem na ACS ter o njihovih izobraževalnih potrebah. Posebno poglavje je namenjeno predlogom za nadaljni razvoj izobraževalne dejavnosti ACS.