Opis
V tej separatni študiji smo, izhajajoč iz skupne zasnove, metodologijo prilagodili za obravnavo fluktuacije usposobljenih svetovalcev za kakovost izobraževanja odraslih in razlogov za fluktuacijo. Iskali smo odgovore na naslednja temeljna vprašanja:
- Ali imamo za izvajanje svetovanja za kakovost izobraževanja odraslih dovolj usposobljenih svetovalcev za kakovost?
- Kolikšen je obseg fluktuacije med usposobljenimi svetovalci za kakovost izobraževanja odraslih – ali je v pričakovanem obsegu, je večji ali manjši?
- Kateri so najpogostejši vzroki za fluktuacijo med usposobljenimi svetovalci za kakovost izobraževanja odraslih?
- Kako lahko vplivamo na zmanjšanje fluktuacije z odpravljanjem tistih vzrokov za fluktuacijo, na katere lahko vplivamo?
- Na kolikšen delež fluktuacije lahko v prihodnje računamo in zato pravočasno načrtujemo in izpeljujemo usposabljanje novih svetovalcev za kakovost izobraževanja odraslih, da ne bi prihajalo do motenj v izvajanju dejavnosti svetovanja za kakovost v izobraževalnih organizacijah?