Programi andragoškega usposabljanja in spopolnjevanja

Program temeljnega usposabljanja za vzpostavitev in nadgradnjo notranjega sistema kakovosti v organizaciji za izobraževanje odraslih - Mozaik kakovosti

Osnovni podatki

  • Leto nastanka:
    2017
  • Leto prenove:
    2017
  • Trajanje:
    96 PU
  • Priznavanje:
    Program omogoča priznavanje znanja.

Opis

Poglavitni namen programa usposabljanja je ozaveščanje osebja v organizacijah, ki izobražujejo odrasle, o pomenu načrtnega umeščanja, opredeljevanja, presojanja in razvijanja kakovosti izobraževanja odraslih ter usposabljanje osebja za praktično izpeljevanje teh postopkov.



Poglavitni namen programa usposabljanja je ozaveščanje osebja v organizacijah, ki izobražujejo odrasle, o pomenu načrtnega umeščanja, opredeljevanja, presojanja in razvijanja kakovosti izobraževanja odraslih ter usposabljanje osebja za praktično izpeljevanje teh postopkov.

Cilji/zmožnosti:

Udeleženci so zmožni:

  • razumeti, kako družbene okoliščine vplivajo na opredelitve kakovosti ter presojanje in razvijanje kakovosti v izobraževanju odraslih,
  • identificirati interesne skupine v izobraževanju odraslih in njihove različne interese,
  • opredeliti elemente notranjega sistema kakovosti v lastni organizaciji,
  • reflektirati lastno vlogo v notranjem sistemu kakovosti lastne organizacije,
  • artikulirati vrednote, poslanstvo in vizijo, ki jih vodijo pri delu z odraslimi udeleženci,
  • oblikovati izjavo o kakovosti na ravni organizacije, ki izobražuje odrasle in/ali na ravni izobraževalca odraslih,
  • oblikovati samoevalvacijski načrt za presojo kakovosti na izbranih področjih,
  • izbrati različne metode presojanja kakovosti,
  • oblikovati spletno anketo za presojo izbranih vidikov kakovosti in anketo za merjenje učinkov izobraževanja odraslih,
  • analizirati dobljene podatke v sprotnih spremljavah in poglobljeni samoevalvaciji ter jih predstaviti in interpretirati v poročilu,
  • načrtovati predstavitev in razpravo o ugotovitvah samoevalvacije,
  • učinkovito komunicirati o vprašanjih kakovosti izobraževanja odraslih z različnimi notranjimi in zunanjimi interesnimi skupinami,
  • sporočiti rezultate oz. podati povratne informacije v zvezi z vprašanji kakovosti izobraževanja odraslih,
  • oblikovati akcijski načrt za razvoj kakovost,
  • načrtovati in izpeljati spletno videokonferenco s pomočjo videkonferenčnega sistema Adobe Connect v vlogi izvajalca.