Programi andragoškega usposabljanja in spopolnjevanja

Temeljni program usposabljanja svetovalcev za razvoj kakovosti v izobraževanju odraslih

Osnovni podatki

  • Leto nastanka:
    2004
  • Leto prenove:
    2012
  • Trajanje:
    40 PU

Opis

Program je namenjen strokovnim delavcem, ki v izobraževalnih organizacijah delujejo v izobraževanju odraslih in se odločijo, da bodo del svoje delovne (učne) obveznosti namenili delu svetovalca za razvoj kakovosti izobraževanja odraslih.
 
Več o omrežju svetovalcev za kakovost najdete na spletni strani: http://kakovost.acs.si/svetovalci/.



Temeljni namen programa je usposabljanje osebja, ki bo v izobraževalni organizaciji opravljalo nalogo svetovalca za razvoj kakovosti izobraževanja odraslih, in sicer dajanje svetovalne pomoči v različnih fazah procesov opredeljevanja, presojanja in razvijanja kakovosti.

Udeleženci:

  • se seznanijo z vlogo in nalogami svetovalca za razvoj kakovosti izobraževanja odraslih,
  • se seznanijo z etičnim kodeksom svetovalca za razvoj kakovosti izobraževanja odraslih in načeli svetovalnega dela,
  • se usposobijo za svetovalno delo pri opredeljevanju kakovosti – oblikovanje vizije, poslanstva, skupnih vrednot in dolgoročnih ciljev razvoja kakovosti izobraževanja odraslih,
  • se usposobijo za svetovalno pomoč in dajanje kakovostnih povratnih informacij pri načrtovanju in izpeljevanju presojanja kakovosti izobraževanja odraslih z uporabo metod in tehnik samoevalvacije po modelu POKI,
  • se usposobijo za svetovalno pomoč in dajanje kakovostnih povratnih informacij pri načrtovanju vpeljevanja izboljšav kakovosti izobraževanja odraslih in za svetovanje pri njihovem vpeljevanju v prakso,
  • si pridobijo spretnosti svetovanja pri notranjem motiviranju zaposlenih za kakovost,
  • se usposobijo za svetovanje izobraževalnim organizacijam pri določanju najpomembnejših »interesnih skupin« in pri ustvarjanju in vzdrževanju kakovostne komunikacije in dialoga z njimi, kar zadeva vprašanja kakovosti,
  • se seznanijo s pomenom dejavnosti informiranja izobraževalnih organizacij o formalnih zahtevah, povezanih s skrbjo za kakovost izobraževanja odraslih v izobraževalnih organizacijah (zakonodaja, pravilniki, odredbe),
  • se seznanijo s pomenom dejavnosti informiranja izobraževalnih organizacij o dogajanjih v zvezi s kakovostjo na evropski in svetovni ravni ter se seznanijo, kako lahko sodelujejo v teh dogajanjih.