Osebe z avtizmom se na svoji izobraževalni poti pogosto srečujejo z izobraževalci, ki ne znajo identificirati njihovih izobraževalnih potreb in jim ne znajo učinkovito prilagoditi izobraževanja, zaradi česar nekateri prezgodaj opustijo izobraževanje in tako ne izkoristijo svojih potencialov za doseganje splošnih in poklicnih zmožnosti za osebnostno rast ter aktivno delovanje v skupnosti in na trgu dela. Nekateri med njimi se kasneje vračajo k izobraževanju v odrasli dobi v pričakovanju, da bo pot do znanja bolj prijazna, kot so njihove izobraževalne izkušnje v otroštvu ali mladostništvu, nekateri pa se že v času nadaljevanja izobraževanja po osnovni šoli takoj odločijo za nadaljnje izobraževanje po programu za odrasle.
Zato potrebujemo v programih za izobraževanje odraslih izobraževalce, ki bodo znali identificirati posebne izobraževalne potrebe oseb z avtizmom in njihova močna področja, ter jim glede na to ustrezno prilagoditi metode izobraževanja in načine ocenjevanja znanja.
Usmerjevalni cilji
Udeleženci:
Operativni cilji
Udeleženci: