Programi andragoškega usposabljanja in spopolnjevanja

Učne metode in tehnike z uporabo sodobnih IKT orodij

Osnovni podatki

  • Leto nastanka:
    2019
  • Leto prenove:
    2019
  • Trajanje:
    16 PU

Opis

Program Učne metode in tehnike z uporabo sodobnih IKT orodij je kot dopolnitev, osvežitev ali nadgradnja že pridobljenih znanj namenjen vsem, ki delajo na področju izobraževanja odraslih. Udeleženci spoznajo metodo obrnjenega učenja, ki je v nekaterih izobraževalnih sferah že del vsakodnevne prakse poučevanja odraslih, jo uporabijo in s tem pridobijo praktično izkušnjo. Sodelovalno delo pri izobraževanju ni novost, je pa z uporabo informacijsko komunikacijskih tehnologij pridobilo nekaj novih dimenzij možnosti uporabe.



Usmerjevalni cilji

Udeleženci:

  • osvežijo znanje o procesu učenja,
  • nova spoznanja povezujejo v širši kontekst lastnega znanja in izkušenj,
  • so pozorni na komunikacijo, ki poteka v učni situaciji in dinamiko med člani,
  • seznanijo se z motivi in ovirami, ki se pojavljajo pri učenju odraslih,
  • spoznajo nekatere možne pristope pri preseganju težav posameznika ali skupine,
  • poglobijo in razširijo vedenje o učni metodi obrnjenega učenje, njenih posebnosti, prednostih in pomanjkljivostih,
  • s pomočjo IKT ovrednotijo sodelovalno delo pri izobraževanju odraslih,
  • seznanijo se z različnimi spletnimi interaktivnimi aplikacijami, ki so uporabne pri izobraževanju odraslih,
  • podajo povratno informacijo o spopolnjevanju v obliki pogovora in z izpolnjevanjem evalvacije programa.

Učni materiali in pridobljene informacije so predvsem za začetnike prenosljive in uporabne v konkretni praksi.

Operativni cilji

Udeleženci:

  • prek izkustvenih delavnic samospoznavajo lastne učne značilnosti/posebnosti,
  • razmišljajo, kaj so njihova osebna močna področja pri delu, ki ga opravljajo,
  • razmišljajo o motivih, potrebah in ovirah s katerimi se soočajo odrasli v učni situaciji,
  • si osvežijo že pridobljeno znanje in ga nadgradijo z novim,
  • konkretno preizkusijo metode dela, ki so primerne za delo z odraslimi,
  • spoznajo in uporabijo metodo obrnjenega učenja,
  • spoznajo in uporabijo IKT pri sodelovalnem delu,
  • samostojno uporabijo interaktivne spletne aplikacije v vlogi udeleženca in izvajalca,
  • ovrednotijo izvedeno izobraževanje in pridobijo konkretno izkušnjo evalviranja ter imajo možnost predlagati morebitne dodatne vsebine, primerne za kvalitativno nadgradnjo programa.