Javno-veljavno srednješolsko poklicno in strokovno izobraževanje odraslih, ki vodi do višjih ravni izobrazbe, predstavlja pomemben del izobraževanja odraslih. Med ključnimi izvajalci te vrste izobraževanja sodijo srednje poklicne in strokovne šole in šolski centri.
Z vidika zagotavljanja kakovosti poklicnega in strokovnega izobraževanja odraslih so ključni strokovni delavci, ki to izobraževanje načrtujejo in izpeljujejo. Eno izmed nosilnih strokovnih vlog, ki na srednjih šolah in šolskih centrih skrbijo za kakovostno načrtovanje in izpeljavo izobraževanja za odrasle, predstavljajo organizatorji izobraževanja odraslih.
V evalvacijski študiji smo analizirali pomen, vlogo in umeščenost organizatorjev izobraževanja odraslih na srednjih šolah in šolskih centrih, ki izvajajo poklicno in strokovno izobraževanje odraslih. Proučili smo, katera dela in naloge opravljajo organizatorji izobraževanja odraslih in ali se v zadnjem obdobju kaj spreminjajo. Raziskovali smo vprašanje o tem, kako naj se vloga organizatorja izobraževanja razvija in sistemsko umešča v prihodnje. Pomemben del evalvacijske študije je bil namenjen analizi potreb po andragoškem usposabljanju in spopolnjevanju, ki jih zaznavajo organizatorji izobraževanja odraslih in direktorji oz. ravnatelji v srednješolskem poklicnem in strokovnem izobraževanju.
V evalvacijski študiji smo oblikovali predloge za nadaljnje sistemsko umeščanje in strokovni razvoj vloge organizatorja izobraževanja odraslih na srednjih poklicnih in strokovnih šolah in šolskih centrih.