V monografiji predstavljamo rezultate evalvacijske študije o vlogi, pomenu in umeščenosti organizatorjev izobraževanja odraslih v srednjih šolah in šolskih centrih, ki izvajajo poklicno in strokovno izobraževanje odraslih.
Avtorji analiziramo naloge, ki jih opravljajo ti ključni strokovni delavci, spremembe njihove vloge v zadnjih letih ter izzive, ki jih prinašajo nove sistemske in razvojne zahteve na področju izobraževanja odraslih. Posebna pozornost je namenjena tudi analizi potreb po andragoškem usposabljanju in spopolnjevanju organizatorjev izobraževanja odraslih ter vodstev šol, saj ti pomembno prispevajo h kakovostnemu razvoju in izvajanju izobraževalne ponudbe za odrasle.
Na podlagi ugotovitev evalvacijske študije smo oblikovali predloge za nadaljnji strokovni in sistemski razvoj vloge organizatorja izobraževanja odraslih v srednjih poklicnih in strokovnih šolah ter šolskih centrih.
Prispevek objavljen v e-Novičkah.