Publikacija celovito osvetljuje razvoj andragogike kot znanstvene in strokovne discipline v Sloveniji. Izobraževanje odraslih obravnava kot ključno področje sodobne vzgoje in izobraževanja, usmerjeno v odzivanje na družbene spremembe in potrebe.
Namenjena je vsem, ki želijo poglobljeno razumeti področje andragogike in prispevati k profesionalizaciji andragoškega dela.
V knjigi so zbrani prispevki uveljavljenih strokovnjakov, ki raziskujejo zgodovino in identiteto stroke ter značilnosti odraslih kot učečih se posameznikov. Struktura monografije sledi andragoškemu ciklu – od ugotavljanja potreb in načrtovanja programov do izvedbe, spremljanja in vrednotenja učnih procesov. Posebna pozornost je namenjena vlogi izobraževalcev odraslih, njihovi strokovni identiteti ter svetovalni in motivacijski podpori udeležencem v procesu učenja. Poglavja dopolnjujejo zgodbe iz prakse, ki bogatijo teoretične razprave in ponujajo vpogled v konkretne izkušnje z izobraževanjem odraslih.
Posebno mesto je v monografiji namenjeno spominu na dr. Sabino Jelenc Krašovec, eno ključnih osebnosti slovenske andragogike.
Njeno delo ostaja pomemben navdih za prihodnje generacije izobraževalcev odraslih.
Publikacija je nastala v projektu Krepitev vseživljenjskega učenja, ki ga sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada plus (ESS+).